Skargi i wnioski można składać na kilka sposobów:
- ustnie do protokołu w siedzibie Szkoły Podstawowej nr 5 im. Jarosza Hieronima Derdowskiego w Chojnicach
ul. Wicka Rogali 18, od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 15:00. - pocztą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@sp5.chojnice.pl
- faksem na nr 523977067
- pisemnie na adres: Szkoła Podstawowa nr 5 im. Jarosza Hieronima Derdowskiego w Chojnicach
ul. Wicka Rogali 18; 89-600 Chojnice.
Zasady przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków reguluje rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków oraz przepisy Działu VIII ustawy
z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2013r. poz 267 j.t.)
Skargi i wnioski, zarówno te nadesłane pocztą jak i drogą elektroniczną, powinny zawierać imię, nazwisko(nazwę) i adres zamieszkania (w tym kod pocztowy)wnoszącego skargę lub wniosek. Zgodnie z przepisami
ww. rozporządzenia skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu pocztowego pozostawione zostaną bez rozpoznania( §8 pkt 1).
Dyrektor Szkoły nie udziela odpowiedzi na listy i e-maile anonimowe oraz nieopatrzone adresem pocztowym.
Godziny przyjęć interesantów przez sekretariat szkoły:
- od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 15:00
- Dyrektor Szkoły i Wicedyrektorzy przyjmują interesantów w każdą środę od 08:00 do 16:15