Wpłaty na obiady przyjmowane są tylko i wyłącznie przelewem na rachunek bankowy.
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Jarosza Hieronima Derdowskiego w Chojnicach
numer rachunku: 83 1020 1491 0000 4902 0099 7478
w tytule przelewu należy wpisać: IMIĘ I NAZWISKO DZIECKA, KLASA
W terminie oraz w kwocie wpłaty określonej w komunikacie który ukaże się
1-szego dnia danego miesiąca na naszej stronie i widoczny będzie w terminie, w którym należy dokonać przelewu.
Wpłaty dokonane po terminie należy konsultować z Intendentem pod nr. tel.: 523977067 bądź mailowo: intendent@sp5chojnice.pl
Regulamin stołówki szkolnej
- Postanowienia ogólne.
1) Za stan higieniczny stołówki szkolnej odpowiadają wyznaczeni pracownicy obsługi.
2) Za bezpieczeństwo uczniów korzystających ze stołówki odpowiadają nauczyciele pełniący dyżur w trakcie wydawania posiłków.
3) W stołówce wywieszony jest jadłospis na cały tydzień.
4) Do korzystania ze stołówki są uprawnieni uczniowie i pracownicy pedagogiczni szkoły.
- Dyrektor szkoły lub osoba przez niego upoważniona mają prawo kontrolowania jakości wydawanych posiłków, w tym ich zgodności z recepturą dostarczonych jadłospisów oraz podejmować działania zapobiegające nienależytemu przygotowywaniu oferowanych uczniom posiłków.
- Zasady korzystania ze stołówki
1) Wydawanie posiłków odbywa się podczas przerw obiadowych o godz. 10.30, 11.20, 12.20, 13.20, 14.20
2) Zasady bezpieczeństwa i higieny:
a) na stołówce mogą przebywać tylko osoby spożywające posiłek,
b) rodzice oczekują na dzieci jedzące obiad poza stołówką,
c) wszyscy korzystający ze stołówki powinni dbać o ład i porządek,
d) uczniowie do stołówki wchodzą bez okryć wierzchnich i plecaków,
e) w trakcie oczekiwania na wydanie posiłku obowiązuje kolejka w jednym szeregu, bez przepychania się,
f) w trakcie spożywania obiadu nie wolno prowadzić głośnych rozmów, biegać po sali lub prezentować innych niestosownych zachowań,
g) po spożytym posiłku naczynia i sztućce należy odstawić do wyznaczonego okienka.
- Zasady odpłatności za obiady.
1) Opłata za korzystanie z posiłków przez uczniów szkoły jest ustalona przez Dyrektora szkoły w porozumieniu z organem prowadzącym.
2) Cena obiadu wynosi 5,00 zł dla uczniów, 10,00 zł dla pracowników pedagogicznych.
3) Miesięczna opłata za obiady obliczana jest w następujący sposób: 5,00 zł x ilość dni żywieniowych, 10,00 zł x ilość dni żywieniowych.
4) Informacja o wysokości miesięcznej opłaty za obiady jest przekazywana rodzicom (opiekunom prawnym), za pośrednictwem strony internetowej szkoły i tablicy ogłoszeń (przy stołówce, sekretariacie) 1 dnia każdego miesiąca.
5) Płatność za obiady można dokonać wyłącznie przez przelew bankowy.
6) Wpłaty za obiady muszą wpłynąć do 5-go dnia każdego miesiąca, w którym uczeń będzie jadł obiady.
7) Nieobecności lub rezygnację dziecka z obiadów należy zgłaszać co najmniej z jednodniowym wyprzedzeniem pod numerem telefonu 52 397 70 67 lub osobiście w sekretariacie szkoły do godz. 15.00.
8) Wszystkie nieobecności zgłoszone z zachowaniem powyższego terminu będą zwracane na konto bankowe rodzica. Nie będą odliczane nieobecności niezgłoszone lub zgłoszone po terminie.
9) Zwrot poniesionych kosztów może nastąpić z powodu choroby, wycieczki lub innych przyczyn losowych.
10) Odliczenie kwoty następuje z odpłatności w danym miesiącu o kwotę za zgłoszone dni.
11) W przypadku niezgłoszenia nieobecności lub samowolnego niezgłoszenia się dziecka na stołówkę koszt obiadu nie będzie odliczany. Nieobecność na posiłku jest liczona jako wydany posiłek i podlega opłacie.
Dyrektor Szkoły
Małgorzata Zakaszewska