Dział „Pomoc”
Znajdziesz tutaj wszystkie niezbędne informacje jak rozwiązać problemy z logowaniem się, z zapomnianym hasłem, z aplikacją Teams, z platformą Office365, czy z e-Dziennikiem.
Jest tu również, specjalny formularz do zgłaszania problemów z systemami którymi zarządza nasza Szkoła.
Jest to najszybsza forma kontaktu z naszym Informatykiem.
Wystarczy wypełnić formularz (opisać problem) i kliknąć Wyślij a nasz Informatyk od razu widzi Twój zgłaszany problem.
Sprawdź najczęściej zgłaszane problemy:
e-Dziennik UONET+
- Potrzebujesz pomocy przy pierwszym logowaniu do e-Dziennika lub po zmianie adresu e-mail??
Rozwiązanie: Instrukcja pierwszego logowania do e-Dziennika lub po zmianie adresu e-mail
- Potrzebujesz pomocy przy dodaniu zdjęcia do e-Dziennika żeby wyrobić dziecku mLegitymację??
Rozwiązanie: Instrukcja dodania zdjęcia do e-Dziennika (zdjęcie musi być zdjęciem legitymacyjnym z jednolitym tłem i przedstawiać ucznia, w przypadku przesłania zdjęcia które nie spełnia tych warunków to zdjęcie nie będzie zatwierdzone w systemie dziennika elektronicznego)
- Nie wiesz jak usprawiedliwić dziecku nieobecności w szkole??
Rozwiązanie: Procedura usprawiedliwiania nieobecności dziecka na zajęciach
Platforma Office365, Teams, itp.
Uwaga!!!
Aplikacja „Teams” (na komputerach z systemem „Windows 10”) do prawidłowego funkcjonowania wymaga zainstalowania najnowszych aktualizacji i zabezpieczeń systemu „Windows 10”. Dostępność aktualizacji należy sprawdzić klikając w „Logo Windows” (na klawiaturze lub w lewym dolnym rogu ekranu) następnie w „Ustawienia” (przycisk zębatki, nad przyciskiem wyłączania) i na ostatniej pozycji klikamy w „Aktualizacje i zabezpieczenia”. Jeżeli są dostępne aktualizacje to należy je pobrać i zainstalować, natomiast jeżeli ich nie ma to należy kliknąć „Sprawdź aktualizacje”
- Potrzebujesz pomocy przy pierwszym logowaniu do platformy Office 365??
Rozwiązanie: Instrukcja pierwszego logowania do platformy Office365
- Jak po zalogowaniu się do platformy Office365 uczestniczyć w zdalnych lekcjach??
Rozwiązanie: Instrukcja pierwszego uruchomienia aplikacji Teams
Możesz również zgłosić problem za pomocą poniższego formularza kontaktowego.
WAŻNE !!!
Jest to najszybsza i najpewniejsza forma kontaktu z naszym Informatykiem. Wiadomość wysłane za pomocą tego formularza trafiają bezpośrednio do niego.